برگزاری مراسم توديع دكتر قواميان و معارفه دكتر ذاكر رياست جديد بيمارستان

مراسم تودیع دکتر عليرضا قواميان و معارفه دکتر ابراهيم ذاكر "رياست جديد بيمارستان الغدير"، روز سه شنبه مورخ 1399/08/06 و با حضور متوليان بيمارستان، پزشكان و پرسنل بيمارستان با رعايت پروتكل هاي بهداشتي برگزار و از شرکت کنندگان پذیرایی بعمل آمد.

در اين مراسم پس از تلاوت قرآن و سرود جمهوري اسلامي ايران،آقاي جهانگيرجابر انصاري به نمايندگي از طرف متوليان بيمارستان خيريه الغدير، ضمن خوشامدگويي به حاضرين با ذكر تاريخچه بيمارستان ياد و خاطره مرحوم حاج عباس جابرانصاري را گرامي داشتند.

در ادامه اين مراسم آقاي مصطفي بلورچي از متوليان اسبق بيمارستان كه از ابتداي تاسيس اين بيمارستان، همكاري تنگاتنگ با مرحوم حاج عباس جابر انصاري داشتند به ايراد سخنراني پرداختند.

همچنين آقاي دكتر قواميان ضمن اعلام كناره گيري خود از سنگر رياست بيمارستان به بيان فعاليت هاي انجام شده و همچنين اقدامات در حال انجام بيمارستان پرداختند و پست سازماني فوق را به آقاي دكتر ذاكر تحويل دادند و براي ايشان آرزوي موفقيت و بهروزي كردند.

سپس آقاي دكتر ذاكر به عنوان رياست جديد بيمارستان ضمن اشاره به مسئوليت سنگين رياست مجموعه از تمامي پزشكان و پرسنل بيمارستان تقاضاي مساعدت نمودند.

گفتنی است در پایان این مراسم، با اهدای لوح و هدایایی از زحمات دکتر عليرضا قواميان ریاست سابق بيمارستان الغدير و همچنين از زحمات سركار خانم دكتر ميترا براتي متخصص بيماري هاي عفوني به عنوان پزشك نمونه بيمارستان تقدير وتشكر به عمل آمد.